De laatste paar dagen - Reisverslag uit Valdivia, Chili van Stan Steekelenburg - WaarBenJij.nu De laatste paar dagen - Reisverslag uit Valdivia, Chili van Stan Steekelenburg - WaarBenJij.nu

De laatste paar dagen

Door: Stan Steek

Blijf op de hoogte en volg Stan

04 Juli 2012 | Chili, Valdivia

!Hola¡

Hier het laatste reisverslag vanuit Chili, want over een week ben ik weer lekker in Nederland (voor 1 dag).Ben al een week aan het aftellen maar nu komt het toch wel erg dichtbij en dat vind ik stiekem ook wel jammer, want die lui hier gaat ik denk wel missen. Wat ik denk niet zo snel zal gaan missen zijn de werkjes, want dit blijft niet heel lang leuk werk, wel ben ik blij dat ik alles heb gezien en gedaan binnen het bedrijf.

Ik kan wel tevreden terug kijken op mijn stage periode hier, want al was het aan het begin mega lastig en niet heel bar is het uiteindelijk allemaal heel best geworden, vooral doordat mijn Spaans verrassend snel vooruit ging en ik mij steeds makkelijker verstaanbaar kon maken.

Wat ik niet zo snel ga missen is het weer en de wegen want die zijn allebei bar slecht. Zo ben ik wel een aantal keren versteld gestaan hoe die mensen hier soms nog kunnen leven, want het is een wereld van verschil van wat ik thuis gewend ben. Dit vond ik wel interessant om te zien, al was het niet altijd even leuk.

Nou volgende week zit ik nu lekker thuis en ben ik al weer bijna op weg naar me volgende vakantie, poehee wat heb ik een rot leven.

Nou dit was mijn laatste verhaaltje van uit Chili en ik zie jullie snel weer.

Saludos,

Stan van Steekelenburg

  • 05 Juli 2012 - 07:21

    Judith:

    He Stan,
    Wij hebben je verslagen met veel plezier gelezen. Zo zijn we toch op de hoogte hoe het nu met je gaat.
    De laatste loodjes en dan de reis terug.
    Veel plezier nog en bedankt voor alle verslaggeving, Goede reis! Tot gauw. Ed, Judith en de rest.

  • 06 Juli 2012 - 20:02

    Jos En Ing:

    He Stannie! Wat leuk dat je er een superleuke tijd hebt gehad en dat je nu zo lekker Spaans spreekt!

    Goede terugreis gewenst enne, krijgen we ook een reisverslag van je volgende vakantie????

    Liefs Jos, Ing, Jens en Thijs

  • 11 Juli 2012 - 18:14

    HELLO:



    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, Valdivia

Stan

Actief sinds 27 Maart 2012
Verslag gelezen: 569
Totaal aantal bezoekers 11094

Voorgaande reizen:

29 Juli 2016 - 16 December 2016

Stage Vietnam

13 April 2012 - 10 Juli 2012

Stage Chili

Landen bezocht: