Maar weer is een reisverslag - Reisverslag uit Valdivia, Chili van Stan Steekelenburg - WaarBenJij.nu Maar weer is een reisverslag - Reisverslag uit Valdivia, Chili van Stan Steekelenburg - WaarBenJij.nu

Maar weer is een reisverslag

Door: Stan Steek

Blijf op de hoogte en volg Stan

17 Juni 2012 | Chili, Valdivia

¡Hola¡

Hier weer een reisverslagje, is wel al een tijdje geleden maar ik heb nu niet zo veel tijd meer om te internetten omdat we nu weer lekker van 8 tot 8 aan het rooien zijn, wat ik wel een leuk werkje vind want ik was het kratjes op een pallet zetten na 2 weken wel een keertje zat.

Verder zijn mijn werkzaamheden niet heel bijzonder te noemen want het is onderhand wel een beetje standaart aan het worden. Het zijn nu wel langere dagen wat is opzich wel fijn vind want zo gaat de tijd lekker snel.

Verder zijn de weekende wel erg gezellig met de andere Gringo, al in wat leuke tente geweest en aardig wat Heineke op dat kennen ze hier gelukkig nog wel.

Nu is het nu een beetje aftellen tot ik weer naar huis mag want een beetje hogere temperatuur en minder regen zou ik wel kunen waarderen nu.

Nou de groeten ik ben weer klaar met mijn verhaal, Nu maar een beetje triest zijn van het zielige voetbal wat ik deze week heb gezien.

• 19 Juni 2012 - 17:53

Rob Tieg:

moh vriend hoe is het
    dus zo te lezen mis je echte werk al
    maarja voor mooie weer hoef je hier ook niet te zijn veel plezier nog daarzo
    gebak ????

• 04 Juli 2012 - 06:53

Patricia Mendeszoon:

Hi Stan,

Alles goed? Komt je laatste verslagje nog?

Groetjes