Al weer een aardig tijdje in Chili - Reisverslag uit Valdivia, Chili van Stan Steekelenburg - WaarBenJij.nu Al weer een aardig tijdje in Chili - Reisverslag uit Valdivia, Chili van Stan Steekelenburg - WaarBenJij.nu

Al weer een aardig tijdje in Chili

Door: Stan Steek

Blijf op de hoogte en volg Stan

27 Mei 2012 | Chili, Valdivia

¡Hola chocos en chicas!
Hier maar weer is een reisverslag van de Pequeño Gringo zoals ik hier word genoemd. Het is wel al effe geleden maar de tijd en internet is niet altijd aanwezig. Maar ook omdat er niet alijd even interressante dingen gebeuren, want ik ben lekker hele dagen aan het werk en dat komt best uit want het is hier slecht weer met veel regen.

Alleen afgelopen woensdag t/m vrijdag was het goed weer met een zonnetje en dat kwam precies goed uit omdat ik op het land moest werken wat ik een leuk klusje vond omdat ik lekker op de trekker de lelies afmaaien, wat inhield dat ik met 2,4 km/h over een bed reed met een maaimachine achter de trekker en zo het bed klaar maakte voor de rooimachine die de bollen uit de grond rooide. Maar vrijdag kreeg ik het nieuws dat ik dat klussje niet meer mocht doen omdat ik niet goed verzekerd was, dit vond ik aardig verpest omdat ik het echt een mooi werkje vond. Morgen mag ik weer in packing aan de slag.

Gister ben ik met Henk gaan stappen hier in Valdivia wat erg leuk was. We zijn naar een Discoteca geweest waar niet heel veel lui waren maar wel een super plek om mensen te kijken,
Het is me opgevallen wat bijna elk meisje/vrouw hier veel rookt wanneer ze uit zijn.

Dit was mijn reisverslag voor de komende tijd weer.
Ook wil ik mijn peet oom alvast feliciteren met zijn verjaardag. Van harte gefeliciteerd Arno!

Ciau Gringo´s en tot horens.

Stan van Steekelenburg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, Valdivia

Stan

Actief sinds 27 Maart 2012
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 11127

Voorgaande reizen:

29 Juli 2016 - 16 December 2016

Stage Vietnam

13 April 2012 - 10 Juli 2012

Stage Chili

Landen bezocht: