Week 16 van de 20 - Reisverslag uit Ðà Lạt, Vietnam van Stan Steekelenburg - WaarBenJij.nu Week 16 van de 20 - Reisverslag uit Ðà Lạt, Vietnam van Stan Steekelenburg - WaarBenJij.nu

Week 16 van de 20

Door: Stan van Steekelenburg

Blijf op de hoogte en volg Stan

15 November 2016 | Vietnam, Ðà Lạt

Het is wel weer tijd voor een update vanuit Vietnam.

Ondertussen ben ik alweer 4 maanden van huis weg en het verveeld hier nog steeds niet. Het regenseizoen is eindelijk afgelopen waardoor het wel wat koeler is geworden maar al die zon maakt het zeker goed.

De stage komt ondertussen in de afrondende fase waardoor ik nu wat meer een idee krijg van wat ik allemaal heb gedaan hier. Komende weken de laatste herhalingen en dan zitten alle proeven en tests er zo ongeveer op. De nematode test verloopt niet zo als gehoopt maar we hebben er wel van geleerd dat de dosering moet worden verhoogd om duidelijke resultaten te zien. Deze test zal ik helaas niet in z'n geheel meer meemaken maar het opzetten ervan ik ook leuk. Ik hoop dat als ik hier weg dat er wat mijn onderzoeken kan worden gedaan en dat ik een beetje van waarde ben geweest.

Het leven buiten de stage bevalt mij ook nog steeds erg goed, sinds een week of 3 zit er een andere Hollander in het hotel dus dat is best gezellig. Vorige week een eigen motor gekocht om lekker overal heen te scheuren en alvast een beetje oefenen en wennen voor als ik aan het einde van mijn stage nog een maandje door Vietnam ga crossen met Justin. Ondertussen ook al een paar keer naar de Karaokebar geweest om heerlijk valse mijn anti-zang stem door de boxen heen te laten galmen.

Dit was het wel voor nu, het volgende verslag is misschien mijn laatste over de stage.

Mazzel

• 09 December 2016 - 12:23

Elly:

Hee Stannie,
    Je laatste week in Dalat is bijna aangebroken!!
    Heel veel succes met het afronden van de proeven en je presentatie.
    Hopelijk krijgen we hier nog een verslag van. Kijken er altijd naar uit.
    Alvast fijn weekend en
    liefs van mamelly