Aftellen voor de grote reis - Reisverslag uit Honselersdijk, Nederland van Stan Steekelenburg - WaarBenJij.nu Aftellen voor de grote reis - Reisverslag uit Honselersdijk, Nederland van Stan Steekelenburg - WaarBenJij.nu

Aftellen voor de grote reis

Door: Stan Steek

Blijf op de hoogte en volg Stan

12 April 2012 | Nederland, Honselersdijk

Spannend! Nog maar een paar uur voor ik in de auto zit op weg naar Amsterdam Schiphol.

Gelukkig heb ik gister een gezellige oprot borrel gehad (voor de 3 of 4 keer al).

Vanavond nog de echt de allerlaatste training voor dit seizoen.

Koffers zijn ook al gepakt misschien alleen een beetje te zwaar maar dat
zie ik morgen op het vliegveld wel.

Maar voor ik echt vertrek moet ik nog wel effe een bakkie op de tuin doen morgen ochtend en dan heb ik echt iedereen gezien voor ik ga.

Dus ik ben zo goed als klaar voor de 21 uur durende vliegreis, jammer dat het wachten niet bij die tijd inbegrepen zit.

  • 13 April 2012 - 08:32

    Nienke:

    veeel plezier en succes xx

  • 16 April 2012 - 13:44

    P. Mendeszoon:

    Veel plezier en veel Spaans oefenen!!!

  • 16 April 2012 - 16:31

    Mary:

    Hoi Stan, ik heb van je moeder vernomen dat je goed bent gearriveerd. Wat een wereldreis joh! 29 uur!! En vandaag je eerste dag op het bedrijf, we zijn benieuwd naar je verhalen. Stan geniet ervan en veel succes. Groetjes van ons allen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Honselersdijk

Stan

Actief sinds 27 Maart 2012
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 11156

Voorgaande reizen:

29 Juli 2016 - 16 December 2016

Stage Vietnam

13 April 2012 - 10 Juli 2012

Stage Chili

Landen bezocht: