3e dag Chili - Reisverslag uit Valdivia, Chili van Stan Steekelenburg - WaarBenJij.nu 3e dag Chili - Reisverslag uit Valdivia, Chili van Stan Steekelenburg - WaarBenJij.nu

3e dag Chili

Door: Stan Steek

Blijf op de hoogte en volg Stan

16 April 2012 | Chili, Valdivia

Hallo Gringo's, zoals ze je hier zullen zien. Ik ben nu voor de 3e dag in Chili en vanochtend om 8 uur is mijn eerste werkdag begonnen.

Overal waar ik kom word ik erg vriendelijk ontvangen en word goed begeleid door Marcello een hele aardige man die aardig Engels spreekt en mij ook een beetje Spaans probeert te laten praten.

Ik word overal heen gereden en zie veel van het bedrijf en zie hoe groot het is.

Ik heb de eerste 2 dagen van mijn verblijf in mijn casa doorgebracht en rondgelopen in de mega mooie omgeving hier. Ook ben ik lekker vroeg gaan slapen want 32 uur reizen sloopt je aardig.

Ik ben vandaag overal op alle lelie bollen velden geweest en heb gezien hoe groot het bedrijf is.

Het weer is hier niet heel mooi, het doet me wel denken aan het weer in Nederland. Veel bewolking en af en toe een spatje regen.

Verder is vandaag heel mijn huis schoon gemaakt en mijn kleren zijn gewassen dus dat komt mooi uit.

Ik ben nu klaar met mijn verhaal en ga weer aan het werk.

Tot horens, en ik laat snel wat van me horen.

Groeten

Stan van Steekelenburg

  • 16 April 2012 - 17:46

    Elly:

    Stan,
    Wat leuk om te horen dat je het naar je zin hebt.
    Is je huisje leuk? Ik hoop dat we binnenkort even kunnen skypen, zodat we bij je binnen kunnen kijken.
    Heel veel succes en tot gauw!
    Liefs van Rene, Elly, Liz en Jelle.

  • 17 April 2012 - 19:42

    Jelle:

    leipe shit ouwe!

    en hoe zit het met de chileense vrouwen dan haha:P

    hoii je beste broer

  • 18 April 2012 - 11:57

    Cool He:

    Je huis schoongemaakt, kleren gewassen... je hebt 't goed voor elkaar daar. Nu a trabajar. Mucha suerte!

  • 18 April 2012 - 11:57

    Ingrid:

    Ooo, die cool he kwam van je tantetje!

  • 19 April 2012 - 11:24

    Patricia Mendeszoon:

    Hi Stan,
    Leuk om van je te horen. Ben blij dat alles goed gaat en dat je met je Spaans bezig bent :)
    Nou veel plezier

  • 23 April 2012 - 05:30

    Eelco:

    Hoi Perry,
    leuk om te zien dat er bij de vd Knaapjes ook wereldreizigers zijn.
    Veel plezier en kijk uit voor de maffiozo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, Valdivia

Stan

Actief sinds 27 Maart 2012
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 11159

Voorgaande reizen:

29 Juli 2016 - 16 December 2016

Stage Vietnam

13 April 2012 - 10 Juli 2012

Stage Chili

Landen bezocht: