1e week Chili - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Stan Steekelenburg - WaarBenJij.nu 1e week Chili - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Stan Steekelenburg - WaarBenJij.nu

1e week Chili

Door: Stan Steek

Blijf op de hoogte en volg Stan

21 April 2012 | Chili, Santiago de Chile

Hallo, hier weer een reisverslag van wereldreiziger Stan.

De eerste week van mijn 12 weken durend verblijf in Chili zit er al weer op.

Ik heb al een goede eerste indruk gekregen van het bedrijf en de werknemers. Het bedrijf is enorm en de werknemers bar aardig en behulpzaam als ze een beetje langzaam praten.

Het verstaan van de Spaanse taal gaat al verrassend goed, alleen het spreken is nog erg lastig. Gelukkig word ik goed geholpen en met een probleem kan ik bij iedereen terecht.

Het eten is hier ook erg lekker en is niet alleen Chili con carne zoals sommige misschien denken.

Gisteren ben ik verhuist van een mooi groot gast verblijf op het terrein van het verblijf naar een iets minder mooi en groot huisje van Señora Nora,
een erg aardige en behulpzame vrouw.

Alleen is het jammer dat ik 20 minuten moet lopen voor een beetje internet in het kantoor maar er word een fiets voor me geregeld als het goed is en dan hoef ik alleen nog maar een berg op en een berg af.

De eerste werkweek is mij goed bevallen ook al is alles in het Spaans ik leer hier de mensen ook een beetje Engels dat vinden ze ook wel fijn en is voor mij ook weer een stukje makkelijker als ik iets niet begrijp. Ik heb lekker in het veld gebanjerd en met pijpen gesjouwd ik heb ook al een mooi vrouwe klussje gedaan: kratten wassen het viel me dan ook op dat ik de enige jongen was dat meehielp in dit proces.

Nu heb ik lekker weekend en ga zo naar de stad Valdivia.

Volgende week kunnen jullie een nieuw verslag tegemoet zien.

Cai Cai mis Amigo's

  • 22 April 2012 - 12:30

    Eline:

    Klinkt goed stan! Ben je al een beetje gesetteld? En niet alleen maar werken hoor, we willen ook verhalen horen over de omgeving! Veel plezier nog!

  • 22 April 2012 - 16:05

    Oma Duijvesteijn:

    Hoi stan
    Leuk. Je reisverslag ik ben nu bij jos en Ingrid en ik heb je verslag gelezen ik vond het leuk. Veel plezier. groetjes
    Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, Santiago de Chile

Stan

Actief sinds 27 Maart 2012
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 11130

Voorgaande reizen:

29 Juli 2016 - 16 December 2016

Stage Vietnam

13 April 2012 - 10 Juli 2012

Stage Chili

Landen bezocht: